CENY TESTACÍ platné od 1.3. 2021
Testace pro členy klubu :
Prodloužení průkazu HV : 1100,- Kč / KTK 400 ,- KLTK 300,- protokol 300,- kopírování 100,-
Nová testace : 2300,- Kč / KTK 1000,- KLTK 500,- protokol 300,- , foto a tisk 200,- 300 FKHV
TESTACE NEČLEN :
Prodloužení průkazu : 1500,- / KTK 600,- KLTK 400,- protokol 400,- kopírování ,tisk 100,- /
Nová testace : 5000,- Kč / KTK 2000,- KLTK 2000,- protokol 400,- foto, kopírován,tisk 300,- ,300,- FKHV
Vyhledání kopie původní testace v archivu FKHV je zpoplatněno částkou 250,- Kč, vyhledání a naskenování původní testace v archivu ČVK je u testací které provedl klub zpoplatněno částkou 150,- Kč, pro členy klubu je zdarma.
Pokud si vlastníci vyplní a zaplatí poplatky FKHV v systému testování na www.testovanihv.cz a uvedou jako výchozí klub pro testování Český Veteran Klub AČR , jsou jim uhrazené poplatky pochopitelně odečteny.
Pro zahájení testací i prodloužení průkazu je bezpodmínečně nutné :
1. stávající foto historického vozidla / nerušené prostředí, čisté, bez stínů na karosérii od stromů a stojících osob /
2. foto všech identifikačních znaků karosérie nebo rámu / štítek výrobce, ražba VIN, identifikační štítky……
3. foto čísla motoru / nikoliv výrobní číslo odlitku ! /
4. pohled do interiéru u aut a traktorů tak, aby byly vidět sedačky a palubní deska. U moto foto sedla, NOVÉ
5. foto tachometru s číselnými údaji NOVÉ
6. celkový pohled na motor / pohled do motorové časti / NOVÉ
7. Doklad o nabytí historického vozidla / kupní smlouva,faktura, inzerát, čestné ověřené prohlášení vlastníka
8. Doklady o vozidle , jeho parametrech : a) technický průkaz / celý, všechny stránky / kopie předchozího PHV,
b) ORV – Osvědčení o registraci vozidla, / tkzv. malý TP / c) doklad o dovozu – proclení vozidla mimo země EU
d) VIN decoder – výpis o vozidle dokladující rok výroby
e) doklad od zástupce / dovozce značky o roku výroby a typu vozidla
9. foto pneumatik s rozměrem ráfku a pneu / doplňující foto /
10. ostatní fota vozidla / mimo zleva zepředu a zprava zezadu, které jsou povinné dle bodu 1
11. upřesnění typu karburátoru nebo vstřikovací jednotky
Body 9 – 11 jsou doplňující, ale potřebné pro vyplnění žádostí
Pokud má majitel i typový list výrobce, je to ideální. Některé údaje potřebné k vyplnění žádosti totiž nejsou běžně dostupné / vrtání,zdvih, rozchod vpředu a vzadu, typ karburátoru nebo vstřikovací jednotky / , nebo jej výrobce neuvádí v základních parametrech vozidla / tlaky na nápravy, umístění výrobních štítků a ražeb na vozidle /
Doporučujeme si zjistit i historii o vozidle od předchozího majitele, rozsah oprav nebo úprav. Pokud má majitel dostupné údaje a informace o vozidle, urychlí to celý proces testování.